Akce na trenky 🩳! Čím víc nakoupíš, tím větší slevu získáš! Ušetři 👉 trenky

Nákupní košík

Zavřít

V košíku nemáš žádné zboží.

Doprava zdarma od 500 Kč

30 dní na vrácení

Doprava a platba

Typ dopravyCena dopravyzdarma oddoba doručení*omezení**
Česká Pošta - Balík do ruky89 Kč500 Kč2 dny30kg / 50.000 Kč
DPD89 Kč500 Kč2 dny30kg / 50.000 Kč
GLS89 Kč500 Kč2 dny30kg / 50.000 Kč
PPL89 Kč500 Kč2 dny30kg / 50.000 Kč
Zásilkovna - výdejní místa59 Kč500 kč2 dny5kg / 20.000 Kč
Osobní odběr na prodejnáchzdarmazdarmadle skladubez omezení
typ platbycena platby
Dobírka29 Kč
Platební kartouzdarma
Převodem na účetzdarma
Platební brána GoPayzdarma

5*   doručení do 2 pracovních dnů platí pro objednávky plněné z centrálního skladu.  ** způsob a cena přepravy objednávek překračujících stanovené podmínky, budou upřesněny telefonicky.


Doručení společností DPD 

Doručení balíku:

  • U přepravce DPD využíváme službu Private, která je vynikající v tom, že si můžete jednoduše přizpůsobit doručení přesně podle svého denního režimu a potřeb.
  • V den expedice Vám od nás bude doručen e-mail s číslem balíku, další komunikace už bude probíhat ze strany DPD.
  • DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne na adrese, pokusí se o to znovu následující pracovní den.
  • O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat, i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
  • Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo datum doručení, ve větších městech si zvolit dobu doručení ráno (8:00-10:00), večer (18:00-21:00), přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup nebo poslat kurýrovi zprávu.
  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou.
  • Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz.

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Doručení společností GLS

Doručení balíku:

  • V den expedice Vám od nás bude doručen e-mail s číslem balíku, další komunikace už bude probíhat ze strany GLS.
  • Zásilky jsou zpravidla doručovány do druhého pracovního dne. Pokud vás kurýr nezastihne na adrese, je možné zásilku uložit v Parcel shopu. Po uložení zásilky budete informováni SMS zprávou a e-mailem od dopravce.  Pokud nemáte zájem o uložení zásilky, je možné domluvit s kurýrem náhradní termín doručení na vaši adresu.
  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou, v Parcel Shopu lze hradit zásilky pouze v hotovosti.
  • Kde se vaše zásilka nachází, sledujte na https://gls-group.com/CZ/cs/

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
     

Doručení společností PPL

Doručení balíku:

  • Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
  • Zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8 - 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechají oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL:

  • Pro případnou komunikaci s PPL můžete využít jejich zákaznickou linku 844 775 775, při které prosím používejte výhradně číslo zásilky (11 číslic). Vždy se snaží postupovat ve vyřizování vašich zásilek velmi rychle, aby doba doručení nepřesáhla námi udanou dodací lhůtu.
     

Doručení na výdejní místo Zásilkovny

Doručení balíku:

  • Zásilkovna vás bude kontaktovat při převzetí balíčku v našem e-shopu o jeho následném doručování e-mailem společně s trasovacím číslem.
  • V 98% případech doručí zásilku do druhého dne od převzetí. Po doručení zásilky budete informováni o uložení na vybraném místě SMS zprávou a e-mailem (pokud máte staženou aplikaci Zásilkovna, budete o všem informováni notifikacemi v aplikaci). SMS i e-mail obsahují heslo pro vyzvednutí zásilky, to předložíte obsluze a bude vám zásilka vydána.
  • Zásilka je na pobočce uložena zpravidla po dobu 5 dnů, v Z-Boxu po dobu 2 dnů. V případě potřeby, je možné si uložení zásilky prodloužit na webu Zásilkovny.

Převzetí a reklamace:

  • Při převzetí zkontrolujte, že je zásilka nepoškozená. Pokud by se vám zásilka nezdála v pořádku, nepřebírejte ji.
  • Později je možné řešit reklamaci prostřednictvím formuláře na webu Zásilkovny.

Komunikace se Zásilkovnou

  • Pro komunikaci se Zásilkovnou je možné využít telefonní linku 216 216 516 každý všední den od 8 do 18 hodin. Další možností je kontaktní formulář na webu Zásilkovny, případně je možné využít chat na stránkách Zásilkovny v dolním pravém rohu
     

Doručení Českou poštou

Doručení balíku:

  • Adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem v den dodání. Pokud vám nebude vyhovovat čas nebo způsob dodání, Česká pošta nabízí možnost změny. Více informací naleznete zde.
  • Zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8 - 16 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V lokalitách s rozšířenou dobou doručování do večerních hodin (Odpolední doručování) jsou zásilky doručovány v rozmezí 15 - 19 hodin, v Praze v rozmezí 15 - 20 hodin. Před doručováním balíku v lokalitách s Odpoledním doručováním je adresát telefonicky kontaktován doručovatelem, který mu upřesní čas příjezdu se zásilkou. Chcete-li, aby Vaše zásilka byla doručována opravdu v odpoledních hodinách, požádejte o Doručování balíku odpolední pochůzkou prostřednictvím internetového formuláře, nejdříve však na základě obdržení avíza o podání zásilky. V případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný, je zásilka uložena na nejbližší ukládací poště. O uložení zásilky je adresát informován papírovým oznámením, v případě předaných kontaktních údajů na adresáta i prostřednictvím SMS anebo e-mailu.
  • Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webových stránkách České pošty pomocí služby Track & Trace po zadání jejího čísla (13 znaků).

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s Českou poštou:

  • Pro případnou komunikaci s Českou poštou můžete využít jejich zákaznickou linku 840 111 244, při které prosím používejte výhradně číslo zásilky (13 znaků) nebo na e-mailové adrese info@cpost.cz. Vždy se snažíme postupovat ve vyřizování vašich zásilek velmi rychle, aby doba doručení nepřesáhla námi udanou dodací lhůtu.

 

Osobní odběr v našem kamenném obchodě

Na e-shopu máte možnost si zvolit osobní odběr v našem kamenném obchodě v Plzni. Při této variantě máte možnost si produkty ještě před nákupem v klidu vyzkoušet a prohlédnout. Odnesete si jen to, co se Vám bude líbit a zbytek můžete nechat na obchodě.

Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte od nás SMS s instrukcemi.

 

Způsoby platby

Na dobírku

Ve 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvolte možnost „Dobírka“.

Zboží bude expedováno a hrazeno dobírkou, tzn. v hotovosti při převzetí zboží, doručeného přepravní službou DPD, PPL nebo Českou poštou.

GoPay platební brána

Platební brána GoPay nabízí rychlý, pohodlný a bezpečný způsob placení na internetu.

Platbu provedete přímo na platební bráně po dokončení objednávky, nebo vás brána přesměruje do internetového bankovnictví, případně na stránku, která odpovídá zvolené platební metodě v objednávce.

Po odeslání platby vám GoPay zašle e-mail, ve kterém najdete odkaz pro sledování stavu platby, nebo ve kterém obdržíte instrukce pro dokončení platby.

Všechny informace o vašich platbách včetně čísla platební karty jsou zabezpečeny šifrovanou komunikací a GoPay s nimi nakládá v souladu s nejvyšším bezpečnostním standardem kartových asociací PCI DSS.

Většina plateb probíhá online, takže jejich vyřízení je otázkou několika minut. GoPay nabízí všechny nejpoužívanější platební metody včetně online platby kartou nebo platby přes online bankovní tlačítka:

Platební kartou

Pro platbu kartou zvolte v POKLADNĚ možnost „Platební kartou online“. Po dokončení objednávky budete přesměrováni do platební brány GoPay, kde zadáte informace o Vaší platební kartě (číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty).

Veškerý přenos dat je zabezpečen protokolem 3D Secure. Více o bezpečnosti platby se můžete dozvědět zde.

Po potvrzení platby budete přesměrováni zpět na náš e-shop, kde se zobrazí informace o úspěšnosti platby:

Vaše platba proběhla úspěšně“ – transakce proběhla úspěšně a proces nakupování je ukončen.

Litujeme, ale Vaše platba neproběhla úspěšně“ – z nějakého důvodu nebyla platba akceptována.

Jeden z důvodů by mohl být:

  • Chybně vyplněné údaje o platební kartě.
  • V době platby nebyla na účtu dostatečná hotovost k provedení platby.
  • Platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, obraťte se přímo na vydavatele karty (Váš peněžní ústav).
  • Technický problém nebo jiný problém s kartou – platnost karty, překročený limit apod.

 V případě neúspěšné platby nás neprodleně kontaktujte telefonicky na +420 739 593 735 nebo e-mailem na info@horsefeathers.cz, pro ověření stavu platby. Po vzájemné domluvě je samozřejmě možnost zvolit jiný způsob platby.

Pokud se tak nestane, tak Vaše objednávka bude po 10-ti kalendářních dnech automaticky STORNOVANÁ!

Převodem na účet

Platbu za zboží je možné provést převodem na náš bankovní účet č. 78-1582190207/0100 u Komerční banky. Název našeho účtu je STIGMA DISTRIBUTION s.r.o. V POKLADNĚ zvolte možnost platby „Bankovní převod“.

Po dokončení objednávky se Vám zobrazí variabilní symbol, pod kterým platbu provedete. Variabilní symbol se shoduje s pěticiferným číslem objednávky např. 50001.

Jestliže platbu za Vaši objednávku neobdržíme na náš bankovní účet, který je uveden výše, do 10-ti kalendářních dnů od přijetí Vaší objednávky, bude automaticky STORNOVANÁ!

Zboží expedujeme ve chvíli, kdy platba dorazí na účet. Bankovní transakce trvá až 3 dny.
 

PayPal

Paypal je online platební systém, který vám umožní jednoduše, rychle a bezpečně platit přes internet. Vše co potřebujete, je účet u Paypal, který funguje jako běžný bankovní účet. Pokud chcete platit pomocí Paypal, tak v POKLADNĚ zvolte možnost platby „PayPal“.

Po odeslání a potvrzení o úspěšném přijetí objednávky vstoupíte do platební brány PayPal kliknutím na logo PayPal, které je umístěno na konci souhrnu v posledním kroku objednávky PŘEHLED OBJEDNÁVKY. Po přihlášení na svůj PayPal účet se Vám zobrazí přehled platby za Vaši objednávku na Horsefeathers, kterou stačí pouze potvrdit.

Pokud se Vám z nějakého důvodu nepodaří zaplatit pomocí systému PayPal, neprodleně nás kontaktujte. Po vzájemné domluvě je samozřejmě možnost zvolit jiný způsob platby nebo Vám přes PayPal zaslat výzvu k platbě.

Pokud se tak nestane, Vaše objednávka bude po 10-ti kalendářních dnech automaticky STORNOVANÁ!